Generelle betingelser

Generelle betingelser for Langeland Musikskole.

SMS:
Ved tilmelding giver man tilladelse til at musikskolen sender SMS i tilfælde af aflyst undervisning eller lign.

Kørsel:
Det accepteres, at det I forbindelse med koncerter kan være nødvendigt at en elev kører med en musikskolelærer.

Sæson:
Musikskolens sæson er på 32 undervisningsuger. Se sæsonstart mv. på musikskolens hjemmeside.

Ferie:
Musikskolen følger som hovedregel folkeskolens ferier, men vær opmærksom på der kan være ændringer, specielt omkring juleferien.

Undervisningssteder:
Musikskolens undervisning foregår på øens skoler.
Undervisningsstedet oplyses i meddelelsesbrev om optagelse.

Forventninger:
På musikskolens hjemmeside kan du læse en masse om, hvilke forventninger du kan have til musikskolen. Musikskolen har også nogle forventninger til dig: – at du øver dig på dit instrument. – at du er indstillet på at deltage i musikskolens arrangementer. – at du er indstillet på at modtage undervisning i såvel regnvejr som solskinsvejr. Ved grov tilsidesættelse af forventningerne kan en elev udelukkes fra musikskoleundervisningen uden refusion af egenbetaling.